შეფასების რუბრიკები

კრიტერიუმები
ძალიან კარგი
საშუალოზე მაღალი
საშუალო
დაბალი
სამუშაოს მიზნის გააზრება
სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
სამუშაო მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
სამუშაოს ორგანიზება
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო, ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო  ორგანიზებული იყო, ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო ნაწილობრივ იყო  ორგანიზებული, ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო არ იყო  ორგანიზებული, ფუნქციები არ გადანაწილებულა
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
საკმარისად გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
ნაწილობრივ გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
არ გააჩნიათ მოსმენისა და აზრთა გაზიარების უნარი
დროის ლიმიტი
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
თანამშრომლობა
ორივე წევრი იყო აქტიური  და სამუშაო ნაყოფიერი, წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები
ორივე წევრი იყო აქტიური  და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადადპოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები იყო
მხოლოდ ერთი მოსწავლე აქტიურობდა,  აქტიურ  და პასიურ მოსწავლეს შორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
არც ერთი წევრი არ იყო აქტიური,  წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო




პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
ამ შემთხვევაში თითოეულ კრიტერიუმში დაიწერება 1 ქულა

მოსწავლის გვარი და სახელი
კრიტერიუმები
1
2
3
4
5
6
7
8
9
საინტერესო შესავალი









კვლევის / ნაშრომის წარმოჩენის უნარი









შემოქმედებითი უნარი









პრობლემის გადაჭრის გზების შეთავაზება









თემის ლოგიკური ჯაჭვის გასაგებდ წარმოდგენა









საუბარი გამართულია









თვალსაჩინოების გამოყენება









აუდიტორიასთან კონტაქტი









ინფორმაციის ფლობის უნარი(ადექვატური კითხვა–პასუხი)









დროის ლიმიტის დაცვა









ჯამი










No comments:

Post a Comment