კრიტერიუმები
|
ძალიან
კარგი
|
საშუალოზე
მაღალი
|
საშუალო
|
დაბალი
|
სამუშაოს
მიზნის გააზრება
|
სამუშაო
მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
სამუშაო მიზანი
გააცნობიერა
|
სამუშაო
მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
|
სამუშაო
მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
|
სამუშაოს
ორგანიზება
|
სამუშაო
კარგად ორგანიზებული იყო, ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო
ორგანიზებული იყო, ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო
ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული, ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო
არ იყო ორგანიზებული, ფუნქციები არ გადანაწილებულა
|
ურთიერთქმედებისა
და აზრთა გაზიარების უნარი
|
გააჩნიათ
საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
საკმარისად
გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
ნაწილობრივ
გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
არ
გააჩნიათ მოსმენისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
დროის
ლიმიტი
|
საუკეთესოდ
იცავენ დროის ლიმიტს
|
საკმარისად
იცავენ დროის ლიმიტს
|
უჭირთ
დროის ლიმიტის დაცვა
|
ვერ
იცავენ დროის ლიმიტს
|
თანამშრომლობა
|
ორივე წევრი
იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი, წევრებს შორის იყო პოზიტიური და
საქმიანი ურთიერთობები
|
ორივე წევრი იყო აქტიური და სამუშაო
ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადადპოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები
იყო
|
მხოლოდ
ერთი მოსწავლე აქტიურობდა, აქტიურ და პასიურ მოსწავლეს შორის ზოგჯერ
ურთიერთობები იძაბებოდა
|
არც ერთი
წევრი არ იყო აქტიური, წევრებს შორის არ
შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო
|
პრეზენტაციის
შეფასების რუბრიკა
ამ შემთხვევაში თითოეულ კრიტერიუმში დაიწერება 1 ქულა
|
მოსწავლის გვარი და სახელი
|
||||||||
კრიტერიუმები
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
საინტერესო შესავალი
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
კვლევის / ნაშრომის წარმოჩენის უნარი
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
შემოქმედებითი უნარი
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
პრობლემის გადაჭრის გზების შეთავაზება
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
თემის ლოგიკური ჯაჭვის გასაგებდ წარმოდგენა
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
საუბარი გამართულია
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
თვალსაჩინოების გამოყენება
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ინფორმაციის ფლობის უნარი(ადექვატური კითხვა–პასუხი)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
დროის ლიმიტის დაცვა
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ჯამი
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment